سوالات متداول
ثبت نام و حساب کاربری:
1_ چگونه در وبسایت نت لت ثبت نام کنم؟
پاسخ: ابتدا نام و نام خانوادگی و شمارهی موبایل خود را وارد میکنید، و با وارد کردن رمز عبور و تایید رمز، ثبت نام شما کامل میشود.
2_ آیا می توانم بعد از ثبت نام، شماره تلفن خود را ویرایش کنم؟
پاسخ: خیر امکان تغییر شماره تلفن وجود ندارد. لطفا دکمه خروج از حساب کاربری را زده و مجددا با شماره جدید ایجاد حساب نمایید.
3_ در صورت فراموش کردن رمز عبور چکار کنم؟
پاسخ: برای ورود نیازی به رمز عبور ندارید و با وارد کردن شماره تلفن و دریافت پیامک کد تایید میتوانید وارد شوید.
ثبت و پیگیری سفارش:
1_ آیا کالایی که در نت لت موجود است اورجینال میباشد؟
پاسخ: هدف سایت نت لت ارائه محصولات برندهای معتبر به کاربران محترم خود میباشد و تضمین اصالت کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی جز اصول و پایههای آن است. به همین علت نت لت ضمانت میکند که با تامین کنندههای معتبر و رسمی همکاری میکند و تمام کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی اورجینال میباشد.
2_ چطور مطمئن باشم پس از ثبت سفارش، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ: ضمانت وجوه پرداختی شما برعهده اسنپپی و درگاه همراه پرداخت زرین (زرین پال) میباشد.
3_ چطور میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: برای ثبت سفارش ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کرده باشید. سپس محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و با نهایی کردن خرید بقیه مراحل را از جمله اضافه کردن آدرس و انتخاب روش پرداخت طی مینمایید. پس از اتمام مراحل برای شما پیامکی حاوی شماره سفارش ارسال میگردد که این به معنی ثبت نهایی سفارش و شروع روند پیگیری آن میباشد.
4_ چطور میتوانم از سایز کالای انتخابی مطمئن شوم؟
پاسخ: اکثر کالاهای موجود در نت لت دارای جدول راهنمای سایز میباشند و میتوانید با مراجعه به آن سایز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
5_ آیا بعد از ثبت سفارش امکان تغییر و یا لغو سفارش وجود دارد؟
پاسخ: بعد از ثبت سفارش امکان لغو آن توسط کاربر وجود ندارد، بنابراین برای لغو و یا تغییر سفارش میبایست با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و پس از ارتباط کارشناس با واحد تامین درصورت امکان ،سفارش شما لغو خواهد شد . لطفا دقت داشته باشید لغو سفارش شما ممکن است مشمول جریمه لغو شود که دراینصورت پیش از لغو از سمت کارشناسان به شما اطلاع رسانی می گردد و مبلغ نهایی با کسر هزینه لغو به حساب شما واریز می گردد.
6_ آیا بعد از ثبت سفارش لازم است با بخش پشتیبانی تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر بعد از ثبت سفارش و ارسال پیامک نیازی به تماس با واحد پشتیبانی نت لت نیست و در صورت نیاز، کارشناسان نت لت با شما تماس خواهند گرفت. در صورتی که پس از کسر مبلغ از حساب، پیامک ثبت سفارش را دریافت نکردید و یا داخل پروفایل کاربری، سفارش قابل مشاهده نبود، لطفا با پشتیبانی جهت پیگیری، تماس حاصل نمایید.
7_ آیا امکان ثبت سفارش برای فردی دیگر وجود دارد و در این صورت فاکتور به چه نامی صادر میشود؟
پاسخ: بله شما میتوانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید در این صورت سفارش تحویل شخص مورد نظر میشود.
8_ آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: بله شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز و تمام روزهای هفته سفارش خود را ثبت کنید.
پرداخت:
1_ چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟
پاسخ: تمامی کاربران میتوانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارتهای عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.
2_ آیا پرداخت اینترنتی من در سایت نت لت امن است؟
پاسخ: بله نت لت متعهد است که از اطلاعات کاربران به بهترین نحو محافظت کند. درگاهی که پرداخت شما با آن صورت میگیرد کاملا امن و راحت است. برای اطمینان بیشتر لطفا به نکات زیر دقت فرمایید: با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) ،در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
ارسال:
1_ سفارشها از چه طریقی ارسال میشود؟
پاسخ: سفارشها از طریق پست ارسال میگردد.
2_ پس از ثبت سفارش چقدر زمان می برد تا به دستم برسد؟
پاسخ: تامین محصولات و ارسال به مشتری درحدود 14 روز کاری زمان بر خواهد بود . پس از تحویل محصول به پست از طریق پیامک کد رهگیری برای مشتری ارسال می گردد.
خدمات پس از فروش و رویهی بازگشت کالا:
1_ اگر کالایی که دریافت کردهام با آنچه در سایت دیدهام یا سفارش دادهام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟
پاسخ: در این صورت موضوع را ظرف 24 ساعت به پشتیبانی نت لت اطلاع دهید تا بررسیهای لازم به عمل آید.
2_ در صورت وجود ایراد در کالای ارسالی باید چه کار کنم؟
پاسخ: در این صورت موضوع را ظرف 24 ساعت به کارشناسان نت لت اطلاع دهید تا بررسیهای لازم به عمل آید. بدیهی است امکان پیگیری مواردی که بیش از ۲۴ ساعت از زمان تحویل آن ها گذشته باشد، وجود ندارد.
3_ تعویض سفارشم چقدر زمان میبرد؟
پاسخ: تعویض محصول فقط درصورت اشتباه ارسال شدن سفارش و تایید آن توسط کارشناسان نت لت امکان پذیر است. پروسه تعویض به همان اندازه ارسال اولیه محصول به طول میانجامد. لازم به ذکر است که در زمان پروموشنها و حراج ممکن است این بازه طولانیتر شود.
4_ در صورت لغو کالا، هزینه چه زمانی به حسابم برمیگردد؟
پاسخ: پس از درخواست لغو سفارش توسط مشتری و تایید کارشناسان نت لت ، ظرف ۱ تا ۳ روز کاری مبلغ به حساب کاربر برگشت خواهد خورد.